Alweer bijna een week in Bielefeld. - Reisverslag uit Bielefeld, Duitsland van Lisa Mol - WaarBenJij.nu Alweer bijna een week in Bielefeld. - Reisverslag uit Bielefeld, Duitsland van Lisa Mol - WaarBenJij.nu

Alweer bijna een week in Bielefeld.

Door: Lisa mol

Blijf op de hoogte en volg Lisa

22 Augustus 2014 | Duitsland, Bielefeld

Lieve lezers,

na een tijdje niks van me te hebben gehoord ben ik eindelijk weer online, we hebben gisteren pas internet gekregen en het werkt nog niet helemaal zoals het moet maar het werkt en dat is het belangrijkste..

Zondag 17 augustus.

Na een reis van 3 uur zijn wij vandaag aangekomen in Bielefeld, eerst moesten wij ons melden om 17:00 in het Evangelische krankenhaus, hier werden wij opgewacht door Martin niehaus onze begeleiding. Er werd ons uitgelegd dat wij morgen de uniform jasjes zouden krijgen en de afdeling zouden zien, wij werden naar onze appartementen gebracht en kregen onze sleutels. Voor nu was er op onze kamer 1 bed te weinig maar dit zou geregeld worden, Tamarah, Lisa en Robin slapen op 1 kamer en Janneke en myriam op de andere kamer, Collin slaapt in een ander huis genaamd Weitblick. De spullen werden naar boven gebracht en wij konden gaan uitpakken, maar eerst werd er afscheid genomen. Daarna zijn we gaan uitpakken en heb ik tosti gemaakt en knakworst, we hebben gegeten want we hadden nu best wel zin in iets. Daarna zijn we gaan slapen want we waren ook behoorlijk moe na deze hele dag en veel indrukken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Hallo, Ik ben Lisa mol en kom uit Zwartsluis, ik ben 20 jaar geboren op 16-06-1994, in Zwartsluis. Totdat ik naar het VMBO in Zwolle ging heb ik op school gezeten in Zwartsluis, vervolgens heb ik nog 2 jaar op Talentstad in Zwolle gezeten om daar te mogen slagen en mijn VMBO diploma te mogen halen, vervolgens heb ik 1 jaar kinderopvang gedaan om het MBO, dit was iets wat mij toch niet zo lag, en ik ben daarom gestopt en begonnen aan de opleiding Verzorgende IG, deze heb ik binnen 3 jaar succesvol afgerond en in Juni 2014 heb ik mijn diploma in ontvangst mogen nemen. Vervolgens wou ik eerst 1 jaar gaan werken, maar aangezien er weinig werk is ook vanwege de crisis. Heb ik mij aangemeld voor de opleiding Verpleegkundige niveau 4 in Emmeloord, een nieuwe uitdaging nieuwe mensen leren kennen en een andere plaats leken mij een goede nieuwe start.

Actief sinds 09 Aug. 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 7079

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: